Bacau

El consorci del projecte europeu Happy Power, coordinat per la UVic-UCC i amb Elisenda Tarrats com a investigadora principal, es va reunir els dies 15 i 16 de maig a la Universitat de Bacau (Romania) amb l’objectiu de debatre i posar en comú els materials per a professorat que durant els primers mesos de desenvolupament del projecte els socis han anat treballant. El projecte Happy Power pretén millorar el benestar dels estudiants universitaris centrant-se en el seu creixement personal.

La trobada entre els socis també va servir per acabar de decidir temes rellevants sobre el Web APP del projecte, que ha de permetre als estudiants seguir el curs presencial a les aules i d’aquesta manera poder-los acompanyar en tot el procés de creixement. Està previst que el material estigui acabat en el transcurs de les pròximes setmanes i a partir de llavors, durant el primer semestre del curs 2024-2025, ja es podrà començar a pilotar a les cinc universitats del consorci.

Addicionalment, està previst fer una formació intensiva per al professorat de manera presencial a Oulu (Finlàndia) on a més d’integrants del consorci també hi assistiran altres professors i professores que es formaran perquè després puguin fer el pilotatge a les seves respectives aules.

Per juditagudo | 26.07.2024 | Notícies