Ictiologia

La Societat Ibèrica d’Ictiologia (SIBIC) i la UVic-UCC coorganitzen el X Congrés Ibèric d’Ictiologia, que durà per títol "Peixos per al futur" i tindrà lloc del 18 al 21 de juny. El 18 de juny es farà una sessió conjunta entre aquest congrés i el projecte MigratoEbre a l’Institut per al Desenvolupament de les Comarques de l’Ebre, a Tortosa. A partir del dia 19 i fins al 21, l’esdeveniment es traslladarà a la Facultat de Ciències, Tecnologia i Enginyeries de la UVic-UCC, a Torre dels Frares. Les persones interessades a inscriure’s en el congrés poden fer-ho fins al divendres 17 de maig, en aquest enllaç.

Els congressos de la SIBIC es fan cada dos anys per abordar reptes científics i de gestió relacionats amb diferents aspectes de la ictiologia (la branca de la zoologia dedicada a l’estudi dels peixos). Entre altres novetats, aquesta edició inclourà temes com els peixos d’aigua dolça i marins, i l’aqüicultura de conservació. L’acte estarà obert a investigadors tant locals com estrangers.

El programa de la desena edició del congrés inclourà sessions plenàries, sessions científiques, presentació de pòsters i comunicacions, activitats paral·leles, etc. L’organització va a càrrec de la SIBIC, el Centre d’Estudis dels Rius Mediterranis (CERM) i el Grup d’Ecologia Aquàtica de la UVic-UCC, i el projecte MigratoEbre.

Per juditagudo | 19.05.2024 | Notícies