NOTICIA

L’Institut de Recerca i Innovació en Ciències de la Vida i de la Salut a la Catalunya Central (IRIS-CC) inaugura aquest mes de maig un cicle de conferències bimensuals dirigides a investigadors i altres professionals. Aquest cicle oferirà l’oportunitat de rebre una visió sintètica i actualitzada dels grans reptes de la recerca i innovació en ciències de la vida i de la salut. Les conferències aniran dirigides a investigadors propis i adscrits de les catorze institucions fundadores de l’IRIS-CC i també s’amplia a altres col·lectius relacionats amb l’institut, tant als PDI no adscrits de la UVic-UCC, com als investigadors d’altres institucions col·laboradores amb l’IRIS-CC.

Aquest cicle consisteix en l’oportunitat de rebre una visió sintètica i actualitzada dels grans reptes de la recerca i innovació en ciències de la vida i de la salut. La primera conferència tindrà lloc el dia 27 de maig, a les 13.00 h, al Paranimf de la UVic-UCC i serà impartida pel professor ICREA Alfonso Valencia, director del Departament de Ciències de la Vida del Barcelona Supercomputing Center. Es titularà “Intel·ligència artificial en ciències de la vida i de la salut”. Ja està disponible el formulari per inscriure-s'hi.

Per juditagudo | 20.05.2024 | Notícies