IMG_0533

Durant el curs 2014-15 un total de 80 joves de secundària, van participar en trobades amb científics/investigadors de la UVic, per tal de conèixer de prop la recerca de la Universitat. El curs 2015-2016 hi van participar un total de 73 alumnes de primària i el 2016-2017, 70 alumnes de 4rt d'ESO. Va ser una dinàmica interessant perquè els mateixos joves van mostrar les seves inquietuds i van descobrir la investigació universitària.

La UVic-UCC programa  de nou entre setembre i desembre de 2017 (curs 17-18) noves jornades d’Esmorzars amb Investigadors, “Un esmorzar amb futur”, pels centres de secundària

Aquestes descobertes es divideixen segons àrees de coneixement, d’aquesta manera els estudiants poden conèixer la investigació en es matèries que els interessen.

Els àmbits que es podran treballar són

Les sessions tenen una durada de 1 hora i quart aproximadament i estan pensades en un format molt amè:

1. Benvinguda i esmorzar (15 min)
  2. Trobada amb els investigadors/es (20-30 min)
  3. Preguntes i dubtes dels estudiants de secundària (10 min)
  4. Visita als laboratoris especialitzats (20min)

Esperem que us animeu i els vostres estudiants de secundària vinguin a descobrir la vessant investigadora de la Universitat. Qui sap si tindrem davant un futur investigador o investigadora?

Aquesta activitat es realitza amb el finançament de la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología- Ministerio de Economía, Industria y Competitividad (FECYT). Si ets professor/a de secundària i vols portar els teus alumnes a aquesta activitat pots contactar amb nosaltres omplint aquest formulari: [contact-form][contact-field label='Nom' type='name' required='1'/][contact-field label='Correu electrònic' type='email' required='1'/][contact-field label='Lloc web' type='url'/][contact-field label='Comentari' type='textarea' required='1'/][/contact-form] Amb la col·laboració de: