La UVic-UCC i el projecte "UDivulga. Ciència i Societat" col·laboren amb l'Aula d'Extensió Universitària Gent Gran d'Osona i l’Aula d’Extensió Universitària per a la Gent Gran de Centelles:

• Alimentar-se bé no té edat. 29 de gener de 2020. A càrrec de Julio Basulto, dietista-nutricionista, professor associat del Grau en Nutrició Humana i Dietètica de la UVic-UCC. Aula d'Extensió Universitària Gent Gran d'Osona.
  • Impacte econòmic de la Universitat de Vic sobre el territori, i altres consideracions. 20 d'octubre de 2020. Enric Casulleras, doctor en Política Econòmica i professor de la Facultat d'Empresa i Comunicació. Aula d'Extensió Universitària Gent Gran d'Osona. Podeu recuperar la xerrada a la web de El 9 Nou o al Youtube de El 9 Nou.
  • Els boscos del riu, els grans desconeguts. 17 de novembre de 2020. A càrrec de Marc Ordeix, coordinador del Centre d’Estudis dels Rius Mediterranis (CERM) de la UVic-UCC. Aula d’Extensió Universitària per a la Gent Gran de Centelles.
  • La contaminació per PLÀSTICS: Evidències científiques en els nostres rius i el seu transport fins a la mar. 3 de febrer de 2021. A càrrec de Meritxell Abril, investigadora del centre tecnològic BETA de la UVic-UCC. Podeu recuperar la xerrada a la web de El 9 Nou.
  • Resposta social de la ciència a la COVID-19. 17 de març de 2021. A càrrec de Marina Geli, metgessa, coordinadora del Centre d’Estudis Sanitaris i Socials (CESS) de la UVic-UCC i directora de la Fundació d’Estudis Superiors en Ciències de la Salut (FES) – Facultat de Medicina de la UVic-UCC.
  • Societat postpandèmica Covid-19. 11 de gener de 2022. A càrrec de Marina Geli, metgessa, coordinadora del Centre d’Estudis Sanitaris i Socials (CESS) de la UVic-UCC i directora de la Fundació d’Estudis Superiors en Ciències de la Salut (FES) – Facultat de Medicina de la UVic-UCC.
  • Com viure en pau el final de la vida. 16 de febrer de 2022. A càrrec del Dr. Xavier Gómez Batiste. Director de la càtedra de Cures Pal·liatives de la UVic-UCC.

Els programes de conferències de les aules d'extensió de la gent gran compten amb la col·laboració del projecte “UDivulga.Ciència i Societat” de la UVic-UCC. [/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]