Aquest esdeveniment ja ha passat.
cartell Una mirada a la natura SC23

Els microorganismes amb els quals convivim ens ensenyen una altra manera d'art visual.

Una exposició que pretén sorprendre el visitant permetent-lo descobrir la natura que no veiem. L'obra té l'objectiu de fer visible una part de l'extens món dels microorganismes, per despertar la curiositat per la seva existència i la seva importància fonamental des de l'origen de la terra fins més enllà dels nostres dies. El procés d'interpretació d'una fotografia pot diferenciar-se molt d'una persona a un altra. La fotògrafa té una percepció de la realitat pròpia, que acompanya amb una frase que li ha inspirat la fotografia relacionada amb l'origen de la vida dins de la Commemoració de l'any Joan Oró. Durant l'exposició s'invita a l'espectador que faci la seva pròpia interpretació de les imatges, que poden expressar-les a través d'una paraula o una frase, deixant-ho per escrit mitjançant un accés QR que trobarà a l'exposició. L'exposició s'ha creat a partir de les fotografies de Montse Bayés, llicenciada en Biologia per la Universitat de Barcelona en l'especialitat de microbiologia. Montse Bayés desenvolupa la seva activitat professional i acadèmica en la indústria alimentària. Aficionada a la fotografia i a la divulgació científica i com a persona molt curiosa i apassionada de la biologia he creat un projecte basat en l'exposició de fotografies en un exercici que barreja ciència, art i creativitat, mostrant imatges des d'un punt de vista particular per tal de sorprendre, i combinant-les amb textos explicatius, juntament amb activitats divulgatives (xerrades, tallers, jocs participatius, etc.) dirigit al públic en general. L'exposició es podrà visitar del 30 d'octubre al 22 de desembre de 2023 a la Facultat de Ciències, Tecnologia i Enginyeries de la UVic-UCC.

Inici:
Dijous, 02 novembre 2023