Aquest esdeveniment ja ha passat.
Presentacio llibre FC Barcelona

Aquest mes d’abril s’ha publicat FC Barcelona. History, Politics and Identity (Routledge, 2024), editat per Xavier Ginesta i Jordi de San Eugenio, ambdós professors de la Facultat d’Empresa i Comunicació (FEC) i investigadors del grup de receca Traducció Audiovisual, Comunicació i Territori (TRACTE) de la Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC), juntament amb Jim O’Brien, professor i investigador visitant d’aquesta universitat.

El llibre es presentarà el pròxim dimarts 16 d’abril, a les 18.30 h, a la llibreria de Vic Muntanya de Llibres (c. Verdaguer, 24). En l’acte, hi seran presents, a banda dels editors —Ginesta, San Eugenio i O’Brien—, el degà de la FEC, Josep Burgaya, juntament amb col·laboradors catalans que han participat en la seva redacció.

Data:
Dimarts, 16 abril 2024
Hora:
Llibreria Muntanya de Llibres (c. Verdaguer, 24, Vic)