Aquest esdeveniment ja ha passat.
Presentació llibre Bioethics: Foundations, Applications and Future Challenges

En aquest acte la Càtedra de Bioètica de la UVic-UCC presentarà al públic el llibre “Bioethics: Foundations, Applications and Future Challenges” de l’editorial Routledge & CRC Press Books que tracta la bioètica des de tres perspectives: els seus fonaments, el debat actual en bioètica assistencial i els reptes de futur d’aquesta disciplina.

L'acte es podrà seguir tant de forma presencial, a la seu de la Fundació Víctor Grífols i Lucas, com online i comptarà amb la presència dels autors:

• Josep-E. Baños, rector de la UVic-UCC, catedràtic de farmacologia clínica.
  • Núria Terribas, directora de la Fundació Víctor Grífols i Lucas i de la Càtedra de Bioètica UVic-UCC.
  • Ester Busquets, coordinadora de la Càtedra de Bioètica UVic-UCC, professora de bioètica.
  • Irene Cambra, coordinadora de bioètica a la Facultat de Medicina de la Uvic-UCC.

És un llibre dirigit a estudiants i professionals vinculats a les ciències de la salut, la filosofia, la psicologia i l'educació, una lectura imprescindible tant per als qui vulguin tenir un primer contacte amb la bioètica com per a aprofundir en els temes de més actualitat.

Inscripcions en aquest enllaç.

Acte organitzat per:

Invitació (234.2 KB)
Mostra els detalls
Data:
Dilluns, 10 juny 2024
Hora:
Lloc de celebració
Sala Grífols – Seu de la Fundació Víctor Grífols i Lucas (c/ Sant Liguori, s/n. 08022 Barcelona)