Aquest esdeveniment ja ha passat.
II Jornada de Treball Social

Amb motiu del Dia Mundial del Treball Social, la Delegació de Manresa - Catalunya Central, amb la col·laboració del DIXIT Vic, Osona Acció Social (Consorci Osona de Serveis Socials), i el Consell Comarcal de l'Anoia, organitzarem, el 22 de març, la II Jornada de Treball Social:" La cura de les professionals als Serveis Socials”.

El programa serà el següent:

• 9.30 – 9.45h Benvinguda a càrrec de Silvia Madrid Alejos, directora d’Acció Social del Consorci d’Osona dels Serveis Socials; Alícia Fernández Prieto, vicedegana de la Delegació de Manresa- Catalunya Central i referent de dependència del Consell Comarcal de l'Anoia; Marta Vivet Dot, treballadora social i secretària de la Junta Territorial de la Delegació de Manresa- Catalunya Central.
  • 9.45 – 10.15h Ponència "La cura del professional: és la Supervisió, la punta del Iceberg?", a càrrec d’Esperança Borrull Bori, treballadora social, formada en teràpia familiar sistemàtica, organització, lideratge i organització d’equips, en Supervisió  i acompanyament personal i professional en el Col·legi de Treball Social de Catalunya.
  • 10.20 – 10.45h Ponència "Autocura en Treball Social: Reflexions sobre el terreny", a càrrec de Carme Guinovart Garriga, diplomada en Treball Social per la Universitat de Barcelona. Màster oficial en Envelliment Actiu a la Universitat de Vic. Coordinadora del Servei de Treball Social de l’Hospital Universitari de la  Santa Creu de Vic.
  • 11h. Esmorzar
  • 11.45 – 12.30h Ponència "Intervisió a les zones rurals com a pràctica en la cura dels professionals", a càrrec de Gloria Claudio Martínez, graduada Educació Social i CGFS d’Educació Infantil. Educadora social als Serveis Socials Bàsics del Consell Comarcal de l’Anoia; Lidia Muntada Martínez, treballadora social al Consell Comarcal de l'Anoia des del 2020, al departament de Serveis Socials Bàsics d'Atenció Primària i formant part de l’equip de suport en temes d’habitatge.
  • 12.30h Presentació del Llibre "El valor de los cuidados. La supervisión en contextos profesionales en los que se trabaja con personas", a càrrec de Neus Ballesteros Ventura, llicenciada en Belles Arts (UB), i en Pedagogia (UAB), i especialitzada en intervenció familiar socioeducativa; i Arnau Careta Plans, diplomat en Educació Social i llicenciat en Psicopedagogia.
  • 13h. Cloenda

És imprescindible realitzar la inscripció aquí.

Data:
Divendres, 22 març 2024