Aquest esdeveniment ja ha passat.
Riberes de Vic 07062024

Art vora el riu és un projecte liderat per l'Escola d'Art de Vic en el marc del projecte Riberes de Vic.

Durant el curs 23/24, els alumnes de diferents cicles formatius juntament amb els alumnes del Batxillerat escènic han estat elaborant una proposta artística amb tres instal·lacions de gran format entorn del riu Mèder.

Es faran dos passes, el divendres 7 de juny, del recorregut escultòric amb interpretació en viu.

20.30h - Versió diürna
22.00h - Versió nocturna

Els dos passes començaran al pont del Remei i s'aniran desplaçant seguint el curs del riu Mèder oferint diferents mostres de teatre, escultura, dansa i audiovisuals.

L’Ajuntament de Vic, amb la col·laboració del Centre d’Estudis dels Rius Mediterranis (CERM) de la UVic - UCC, realitza el projecte de restauració fluvial dels rius Mèder i Gurri al nucli urbà de Vic (Riberes de Vic), amb l’objectiu de renaturalitzar els trams urbans dels rius i disminuir el risc d’inundació. El projecte compta amb el suport de la Fundación Biodiversidad del Ministerio para la Transición Ecológica y el Reto Demográfico (MITECO) en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència (PRTR), finançat per la Unió Europea - NextGenerationEU.

Mostra els detalls
Data: