Jornada de recerca FCTE 2024

El proper 9 de maig tindrà lloc la jornada formativa de recerca de la Facultat de Ciències, Tecnologia i Enginyeries de la UVic-UCC que porta per títol "Engineering and Science for a Sustainable Word". La jornada està organitzada per els grups de recerca MECAMAT, Digital Care i TDS amb el suport dels “Ajuts per a l’organització́ d’activitats en l’àmbit de la divulgació́ científica i de la formació́ en matèria de recerca 2024” del Vicerectorat de Recerca i Transferència de Coneixement, amb el suport de l’Escola de Doctorat de la UVic-UCC i, també amb la col·laboració de la Unitat de Divulgació́ Científica.

Adreçada a PDI i doctorands/es de la Facultat de Ciències, Tecnologia i Enginyeries de la UVic-UCC.

Tothom que hi vulgui assistir haurà de fer una cofirmació prèvia a la inscripció a través d'aquest formulari abans del 26 d'abril, a través del qual també podràs fer alguna pregunta als participants en la taula rodona de la tarda. Llavors PDI i doctorands/es s'hauran d'inscriure a través de l'enllaç https://campus.uvic.cat/?a=36&s=2&id=1369 (Campus Virtual>Comunitat>CIFE>Inscripció oberta) per obtenir certificat d'assistència.

Mostra els detalls
Data: