Tesi en 4 minuts UVic

El proper divendres 17 de maig tindrà lloc el concurs "La teva tesi en 4 minuts" de la UVic-UCC.  En aquest concurs estudiants de doctorat de la UVic-UCC divulgaran al públic assistent la recerca que estan portant a terme en el marc de la seva tesi doctoral en una intervenció molt breu, amb un llenguatge comprensible, accessible i entenedor i utilitzant únicament les seves habilitats de comunicació oral.

El públic és un factor important en aquest concurs donat que en aquest acte es donarà el "Premi del públic a la millor comunicació de la tesi doctoral en 4 minuts", amb una dotació econòmica de 200 € i un certificat d’acreditació com a guanyador/a del Premi del públic.

Acte obert a tota la comunitat universitària de la UVic-UCC i a qualsevol persona externa interessada en apropar-se a la UVic-UCC i la recerca que s'està duent a terme en el marc dels programes de doctorat.

Si no pots assistir presencialment podràs seguir l'acte en línea pel canal de Youtube de la UVic-UCC i fer també la teva votació.

Vine i/o connectat i vota!! T'esperem!

El concurs “Presenta la teva tesi en 4 minuts” està organitzat per l’FCRI amb el suport de la Generalitat de Catalunya i les 12 universitats catalanes. Planteja als estudiants de doctorat de qualsevol disciplina científica el repte d’explicar la seva recerca en 4 minuts en un llenguatge senzill i comprensible per al públic general.

El concurs consta de dues fases: una eliminatòria prèvia a cada universitat i una final catalana amb la persona guanyadora de cada una d’aquestes.

L'estudiant de doctorat de la UVic-UCC que guanyi el concurs de la UVic-UCC el proper 17 de maig ens representarà a la final catalana el proper 27 de juny a Tarragona.

Data:
Divendres, 17 maig 2024