Pedagogia i neurociència 10102024

Ens complau convidar-vos a reservar la data per a un esdeveniment excepcional que tindrà lloc el proper 10 d'octubre de 2024 a l'Aula Magna de la UVic-UCC a les 18:00 h. Es tracta del diàleg "Comprendre el cervell, transformar l’educació: una mirada a la connexió neuroeducativa", una activitat organitzada pel Centre d’Estudis Sanitaris i Socials (CESS), amb la col·laboració de la Facultat  d’Educació, Traducció, Esports i Psicologia (FETEP) de la UVic-UCC.

Participants:

Dr. David Bueno: Doctor en Biologia i professor i investigador de Genètica a la Universitat de Barcelona (UB). El Dr. Bueno ha centrat la seva trajectòria en la genètica del desenvolupament i la neurociència, explorant la seva relació amb el comportament humà.

Dr. Antoni Tort: Catedràtic de la UVic-UCC, llicenciat en Ciències de l’Educació i doctor en Pedagogia. Ha treballat com a mestre, animador sociocultural i pedagog. També ha estat degà de la Facultat d’Educació de la UVic-UCC i director de l’Escola de Doctorat de la mateixa universitat (2012-2023).

Dra. Anna Girbau: Doctora en Pedagogia, investigadora i professora en els graus de Mestres, d'Educació Social i CAFE de la Universitat de Vic. Especialitzada en neuropedagogia, col·labora en diversos grups de discussió per a la innovació educativa. És la directora del MUVIP (Museu Universitari Virtual de Pedagogia) i membre del GREUV (Grup de Recerca Educativa).

Aquest esdeveniment consistirà en un diàleg entre el Dr. Antoni Tort i el Dr. David Bueno, amb la moderació de la Dra. Anna Girbau. Serà una oportunitat única per escoltar i participar en una conversa enriquidora sobre la connexió entre pedagogia i neurociència.

Esperem comptar amb la vostra presència en aquest acte tan especial. Us animem a marcar aquesta data al vostre calendari!

Podeu formalitzar la vostra inscripció a través del següent formulari.

Mostra els detalls
Data: