Notícies i novetats

27 d'octubre de 2016

academia

La Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC) i el Patronat d’Estudis Osonencs han programat aquest cicle de conferències per apropar a la ciutadania projectes de recerca avançada i amb clares implicacions per al territori liderats per la Universitat.

La sèrie, titulada “Acadèmia i Societat en el Nou Mil·lenni”, respon a la voluntat de transferència de coneixement de la UVic-UCC, i a la seva missió de ser un motor de coneixement i d’innovació al servei del territori. Del 6 d’octubre de 2016 al 23 de febrer de 2017 es duran a terme vuit xerrades, sempre de la mà d’investigadors destacats de la UVic-UCC.

La societat s’enfronta a nous reptes en àmbits molt diversos. Aquestes conferències, de professors i col·laboradors de la UVic-UCC, tracten temes actuals sobre problemes i reptes del món modern.

Les conferències tindran lloc al Temple Romà de Vic (Carrer del Pare Xifré, 2)  a 2/4 de 8 del vespre. Es preveu que hi hagi col·loqui.

Tothom hi està convidat.

Si voleu consultar totes les conferències que es faran durant aquest cicle, podeu consultar en aquest enllaç.